آموزش زبان انگلیسی – ترم یک

ثبت نام
دانشجویان دوره: ۷۷ دانشجو
طول دوره: ۲۰+ ساعت
زمان مورد نیاز برای گذراندن سیر آموزش
جلسات کلاس: ۲۵
ویدئو: ۴+ ساعت
مجموع زمان ویدئوهای دوره
سطح: مبتدی
گواهینامه پایانی: دارد

مقدمه، زبان انگلیسی

مسئله آموزش زبان انگلیسی امروزه به دلیل کاربرد آن نه در جامعه ایرانی بلکه در سطح جهان موضوعیت داشته و طبیعتاً در پی آن خانواده‌های ایرانی دغدغه آسیب‌های ناشی از انتقال فرهنگ خارجی و آموزش سبک زندگی غربی به بهانه آموزش زبان را دارند. موسسه طلوع حق با 10 سال سابقه آموزشی در حوزه زبان‌های خارجه نیز در این سال‌ها همواره تلاش کرده تا با ایجاد زیرساخت‌های لازم زمینه آموزش زبان انگلیسی را فراهم کند که از جمله اقدامات آکادمی زبان طلوع می‌توان به تألیف مجموعه کتاب های Sunrise در سطوح مختلف به دور از هرگونه اشاعه فرهنگ بیگانه اشاره کرد. دوره‌ی حاضر نیز در این راستا تهیه و تدوین شده است، این دوره بر اساس کتابی تهیه شده که از قوی ترین کتاب‌های آموزشی حال حاضر در سطح جهان بهره برده و از همه مهمتر دغدغه‌های فرهنگی خانواده‌های ایرانی را مدنظر قرار داده است. دوره‌ی آموزش زبان انگلیسی که در چندین ترم تهیه شده منطبق بر مدرن ترین متدهای آموزشی روز بوده و سعی کرده مسئله آموزش زبان را با شبیه سازی کلاس‌های حضوری در قالب ویدیوهای آموزشی برای تمامی افراد تسهیل نماید.

دوره آموزش زبان انگلیسی شامل چند ترم است؟

ترم بندی کتاب یک

ترم یک: درس starter و مقدمات جمله سازی به همراه تمرین ها و ویدیوهای کلاس درس 
ترم دو: مرور آموزش های جمله سازی و درس اول شامل ۸ واحد آموزشی و ویدیوهای کلاس درس
ترم سه: درس دوم و سوم شامل ۱۶ واحد آموزشی و ویدیوهای کلاس درس
ترم چهار: درس چهارم و پنجم شامل ۱۶ واحد آموزشی و ویدیوهای کلاس درس
ترم پنج: درس ششم و هفتم شامل ۱۶ واحد آموزشی و ویدیوهای کلاس درس 
ترم شش: درس هشتم و نهم شامل ۱۶ واحد آموزشی و ویدیوهای کلاس درس 

پیش نیاز های شرکت در دوره آموزش زبان انگلیسی

این دوره با توجه به اینکه از سطح مقدماتی آغاز می شود به هیچ پیش نیازی به جز اطلاعاتی محدود در مورد حروف و خواندن کلمات انگلیسی احتیاج ندارد و تنها پیش نیاز شرکت در دوره آموزش زبان انگلیسی، علاقه به یادگیری آن، پشتکار و تمرین مداوم است.

موارد کمک آموزشی دوره آموزش زبان انگلیسی

طبیعتا دوره آموزش زبان مانند سایر دوره های آموزش زبان نیاز به منابع و اقلام کمک آموزشی دارد. در حال حاضر این موارد مثل کتاب اصلی آماده شده است که می توان از فروشگاه طلوع حق تهیه کرد.

روش ارائه این دوره به چه صورت است ؟!

دوره های آکادمی زبان طلوع تماما مبتنی بر جدیدترین استانداردهای جهانی آموزشی و تجربه آموزشی 10 ساله موسسه طلوع تهیه شده است. این دوره ها در استودیوی آموزشی با بهترین کیفیت صدا و تصویر ضبط شده و امکان مشاهده بارها و بارهای هر قسمت به راحتی وجود دارد. به همراه نمونه‌ی ضبط شده کلاس که برای شبیه سازی هرچه بهتر کلاس درس برای زبان پژوهان عزیز قرار داده شده است.

ویژگی های شاخص این دوره:

سبک آموزشی نوین: تدریس اساتید با شیوه نامه آموزشی موسسه طلوع مبتنی بر استانداردهای آموزش جهانی است و با نظارت کارشناس و کارگردان آموزشی می باشد.

آزمون: هر دوره شامل چند آزمون است، با آزمون های درسی، شما امکان محک زدن آموزش های خود را پیدا میکنید. این آزمون ها به صورت آنی پس از ارائه نمره داده میشود و امکان تکرار آزمون نیز وجود دارد.

تمرین: در قسمت های مختلف دوره، تمرین هایی گذاشته شده است که توسط استاد طراحی شده است. پس از ارسال تمرین توسط دانشجو، استاد دوره تمرین را بررسی و نظر و راهنمایی های خود را برای دانشجو ارسال مینماید یعنی در طول دوره چند بار امکان استفاده از نظر استاد به صورت شخصی برای خود را خواهید داشت.

گواهینامه: پس از طی کامل همه قسمت های دوره، گذراندن آزمون ها و ارسال تمارین، شما مجوز ورود به ترم جدید را میگیرید.

جلسه برخط: پس از اتمام دوره دانشجویان میتوانند درخواست شرکت در جلسه برخط با استاد دوره را توسط سایت ارسال کنند. پس از به حدنصاب رسیدن دانشجویان درخواست دهنده جلسه ای آنلاین با حضور استاد برگزار میگردد.

توجه 1: با توجه به متد استریمینگ آموزشی در آکادمی زبان طلوع، و نیاز به شرکت در مراحل طراحی شده مانند تمارین و آزمون ها، نمایش محتوای دوره تنها از طریق مراجعه با پروفایل خود به سایت مقدور است و نیازی به دانلود ویدئوها نمیباشد و این امکان نیز وجود ندارد. محتوای آموزشی برای همیشه در دسترس شماست و میتوانید بارها و بارها آن را مشاهده نمایید و حتی از به روزرسانی های احتمالی آن بهره مند گردید.

توجه 2: آکادمی زبان طلوع حق موظف است از تاریخ ثبت نام هنرجو به مدت سه ماه خدماتی مانند پاسخ به سوالات ذیل ویدئوها، حل تمارین دوره ای، جلسه ی آنلاین انتهایی و … را برای وی محیا نموده و به طور کامل فرآیند مقرر برای تکمیل آموزش هنرجو را پشتیبانی کند، بعد از گذشت این مدت زمان آکادمی زبان طلوع تعهدی نسبت به انجام خدمات یاد شده ندارد. هنرجویانی که در این زمان موفق به تکمیل دوره به هر علتی نشوند می توانند با خرید مجدد دوره از امکانات پشتیبانی بهره مند شوند.(خرید دوم شامل تخفیف خواهد بود)

در انتها بار دیگر مراحل انجام یک دوره را با هم مرور میکنیم:

مرحله اول: ثبت نام
مرحله دوم: شروع سیر آموزشی با دیدن ویدئوها و ارسال تمارین
مرحله سوم: ارسال تمارین در پایان هر واحد
مرحله چهارم: تکمیل تمامی ویدئوها و تمارین
مرحله پنجم: شرکت در جلسه انلاین رفع اشکال (این قسمت پس از تکمیل مرحله چهارم برای زبان آموز ایجاد خواهد شد)
مرحله ششم: شرکت و قبولی در آزمون پایانی
پس از تکمیل تمامی مراحل شش گانه فوق الذکر زبان آموز مجاز به شرکت در ترم بعد خواهد بود.

پیش نمایش دوره

کلاس های دوره آموزش زبان انگلیسی – ترم یک

جلسات دوره آموزش زبان انگلیسی - ترم یک - درس اول

۱
ساختار کلی جمله و انواع فاعل
۱۱:۳۹ دقیقه

در این بخش با ساختار کلی جمله، ترتیب قرار گیری فعل و فاعل در جمله، انواع فاعل و انواع ضمایر ( I, you, he, she, it, we, you, they ) در زبان انگلیسی آشنا می‌شویم.

۲
کلاس مجازی: مرور مبحث ساختار کلی جمله و انواع فاعل
۱۷:۰۳ دقیقه

در این بخش به مرور مطالب آموخته شده در جلسه قبل در فضای کلاسی می پردازیم و به شکل مفصل تر با ساختار کلی جمله، انواع فاعل و انواع ضمایر و انوع زمان فعل ها در زبان انگلیسی آشنا می شویم و برخی نکات جدیدتر را یاد می گیریم.

۳
صرف فعل بودن (be)
۱۲:۲۰ دقیقه

در این بخش فعل be را در زمان حال (am/is/are) صرف می‌کنیم و با حالت های قرارگیری آن در جملات مثبت، منفی و سوالی آشنا می‌شویم.

۴
کلاس مجازی: مرور مبحث صرف فعل بودن be و حل تمرین
۲۵:۴۴ دقیقه

در این بخش به مرور مطالب آموخته شده در جلسه قبل در فضای کلاسی می پردازیم و به شکل مفصل تر فعل be را در زمان حال (am/is/are) صرف می‌کنیم و با حالت های قرارگیری آن در جملات مثبت، منفی و سوالی در زبان انگلیسی آشنا می شویم و برخی نکات جدیدتر را یاد می گیریم.

۵
تمرین اول
۲ تمرین

اکنون با توجه به مطالب آموخته شده با مراجعه به کتاب باید به حل تمارین مربوط به فعل be بپردازید و آن را در پایان این فصل ارسال کنید.

۶
صرف فعل داشتن (have got / has got)

در این جلسه به صرف فعل have got در زبان انگلیسی می‌پردازیم و با نحوه استفاده آن درجمله آشنا می‌‌شویم.

۷
کلاس مجازی: مرور مبحث صرف فعل داشتن have got و حل تمرین
۱۱:۰۳ دقیقه

در این جلسه به مرور مبحث فعل have got پرداخته و با حل مثال‌های متعدد در شکل‌های مثبت، منفی و سوالی، آن را تمرین می‌کنیم.

۸
تمرین دوم
۲ تمرین

اکنون با توجه به مطالب آموخته شده با مراجعه به کتاب باید به حل تمارین مربوط به صرف فعل (have got / has got) بپردازید و آن را در پایان این فصل ارسال کنید.

۹
ارسال تمارین درس اول آموزش زبان انگلیسی
۱۰
آزمونک 1
۵ سوال

جلسات دوره آموزش زبان انگلیسی - ترم یک - درس دوم

۱
اطلاعات فردی (Personal Information)، اعداد و کشورها
۹:۵۴ دقیقه

در این جلسه یاد می‌گیریم که چگونه خودمان را به بقیه معرفی کنیم، در این راستا اعداد و نام کشورهای مختلف را نیز یاد می‌گیریم.

۲
کلاس مجازی: مرور مبحث اعداد شمارشی و حل تمرین
۱۳:۵۸ دقیقه

در این جلسه به مرور مبحث اعداد شمارشی می‌پردازیم و در ادامه با حل مثال‌های متعدد آن را تمرین می‌کنیم.

۳
کلاس مجازی: مرور مبحث Personal Information و حل تمرین
۴:۴۱ دقیقه

در این قسمت در مورد نحوه معرفی خود به دیگران یاد می‌گیریم و با دیدن مکالمه‌های مختلف آن را تمرین می‌کنیم.

۴
تمرین سوم
۳ تمرین

اکنون با توجه به مطالب آموخته شده با مراجعه به کتاب باید به حل تمارین مربوط مبحث اطلاعات شخصی و کشورها بپردازید و در کنار آن می‌بایست تمارین صوتی را نیز انجام داده و آنها را در پایان این فصل ارسال کنید.

۵
لغات مربوط به لوازم تحریر، حروف صدا دار و بی صدا و حروف تعریف (a/an)
۱۲:۰۶ دقیقه

در این قسمت در ابتدا با واژگانی درمورد لوازم تحریر آشنا می‌شویم، سپس حروف بی صدا و صدادار (صامت و مصوت) را یادگرفته و کاربرد حروف تعیین (a/an) در زبان انگلیسی را می‌آموزیم.

۶
کلاس مجازی: تمرین و مرور کلمات مربوط به لوازم التحریر
۳:۲۱ دقیقه

در این جلسه با نحوه تلفظ کلمات مربوط به لوازم التحریر بیشتر آشنا می‌شویم.

۷
تمرین چهارم
۲ تمرین

اکنون با توجه به مطالب آموخته شده با مراجعه به کتاب باید به حل تمارین مربوط به مبحث "لوازم تحریر" بپردازید و در کنار آن می‌بایست تمارین صوتی را نیز انجام داده و آنها را در پایان این فصل ارسال کنید.

۸
ارسال تمارین درس دوم آموزش زبان انگلیسی

جلسات دوره آموزش زبان انگلیسی - ترم یک - درس سوم

۱
ضمایر اشاره (Demonstrative Pronouns)

در این قسمت با ضمایر اشاره‌ی This/That/These/Those آشنا می‌شویم و روش های ساخت جملات مثبت، منفی و سوالی با استفاده از آن ها را یاد می‌گیریم.

۲
کلاس مجازی: مرور مبحث Demonstrative Pronouns و حل تمرین
۷:۱۰ دقیقه

در این جلسه به مرور مبحث ضمایر اشاره می‌پردازیم، سپس چند مثال حل می‌کنیم و در انتها بخشی از تمرین صفحه 23 کتاب را به عنوان نمونه حل می‌کنیم.

۳
تمرین پنجم
۲ تمرین

اکنون با توجه به مطالب آموخته شده با مراجعه به کتاب باید به حل تمارین مربوط به مبحث "ضمایر اشاره" بپردازید و در کنار آن می‌بایست تمارین صوتی را نیز انجام داده و آنها را در پایان این فصل ارسال کنید.

۴
صفات ملکی و مالکیت‌ها (Possessions)
۱۶:۴۰ دقیقه

در این بخش با مالکت های و صفات ملکی از جمله my / your / his / her/its / our / your / their در زبان انگلیسی آشنا می‌شویم و روش ترکیب آنها با اسامی مختلف را یاد می‌گیریم.

۵
تمرین ششم
۱ تمرین

اکنون با توجه به مطالب آموخته شده با مراجعه به کتاب باید به حل تمارین مربوط به مبحث "مالکیت‌ها" بپردازید و آنها را در پایان این فصل ارسال کنید.

۶
اعضای خانواده و شجره نامه (Family Members)
۱۶:۲۹ دقیقه

در این جلسه با تمامی لغات مربوط به اعضای خانواده و شجره نامه آشنا می‌شویم و تمامی نسبت‌های خانوادگی از جمله نسبت‌های نسبی و سببی را یاد خواهیم گرفت.

۷
تمرین هفتم
۴ تمرین

اکنون با توجه به مطالب آموخته شده با مراجعه به کتاب باید به حل تمارین مربوط به مبحث "اعضای خانواده" بپردازید و در کنار آن می‌بایست تمارین صوتی را نیز انجام داده و آنها را در پایان این فصل ارسال کنید.

۸
ارسال تمارین درس سوم آموزش زبان انگلیسی
۹
آزمونک 2
۵ سوال
۱۰
نظرسنجی دوره

برنامه های تکمیلی ترم یک آموزش زبان انگلیسی

۱
نکات قبل از آزمون
۲
آزمون پایانی انگلیسی
۳
نکات بعد از آزمون

امکان ثبت نظر تنها برای دانشجویان دوره میباشد.
ثبت نام
دانشجویان دوره: ۷۷ دانشجو
طول دوره: ۲۰+ ساعت
زمان مورد نیاز برای گذراندن سیر آموزش
جلسات کلاس: ۲۵
ویدئو: ۴+ ساعت
مجموع زمان ویدئوهای دوره
سطح: مبتدی
گواهینامه پایانی: دارد
+ لیست علاقه
استاد مرتضی احمدی
مدرک کارشناسی مهندسی سخت افزار دانشگاه شاهد / برگزاری دوره های متعدد TTC (تربیت مدرس) / تاسیس و مدیریت شعب مختلف آموزشگاه زبان به مدت 10 سال / طراحی و برگزاری دوره های مختلف زبان انگلیسی به شیوه های مختلف به مدت 14 سال

دوره های مرتبط آموزش زبان انگلیسی – ترم یک

آموزش زبان انگلیسی – ترم یک
قیمت:
۸۰۰,۰۰۰تومان