آموزش زبان انگلیسی – ترم دو

ثبت نام
طول دوره: ۲۰+ ساعت
زمان مورد نیاز برای گذراندن سیر آموزش
جلسات کلاس: ۲۴
سطح: مبتدی
گواهینامه پایانی: دارد

مقدمه، زبان انگلیسی

مسئله آموزش زبان انگلیسی امروزه به دلیل کاربرد آن نه در جامعه ایرانی بلکه در سطح جهان موضوعیت داشته و طبیعتاً در پی آن خانواده‌های ایرانی دغدغه آسیب‌های ناشی از انتقال فرهنگ خارجی و آموزش سبک زندگی غربی به بهانه آموزش زبان را دارند. موسسه طلوع حق با 10 سال سابقه آموزشی در حوزه زبان‌های خارجه نیز در این سال‌ها همواره تلاش کرده تا با ایجاد زیرساخت‌های لازم زمینه آموزش زبان انگلیسی را فراهم کند که از جمله اقدامات آکادمی زبان طلوع می‌توان به تألیف مجموعه کتاب های Sunrise در سطوح مختلف به دور از هرگونه اشاعه فرهنگ بیگانه اشاره کرد. دوره‌ی حاضر نیز در این راستا تهیه و تدوین شده است، این دوره بر اساس کتابی تهیه شده که از قوی ترین کتاب‌های آموزشی حال حاضر در سطح جهان بهره برده و از همه مهمتر دغدغه‌های فرهنگی خانواده‌های ایرانی را مدنظر قرار داده است. دوره‌ی آموزش زبان انگلیسی که در چندین ترم تهیه شده منطبق بر مدرن ترین متدهای آموزشی روز بوده و سعی کرده مسئله آموزش زبان را با شبیه سازی کلاس‌های حضوری در قالب ویدیوهای آموزشی برای تمامی افراد تسهیل نماید.

دوره آموزش زبان انگلیسی شامل چند ترم است؟

ترم بندی کتاب یک

ترم یک: درس starter و مقدمات جمله سازی به همراه تمرین ها و ویدیوهای کلاس درس 
ترم دو: مرور آموزش های جمله سازی و درس اول شامل ۸ واحد آموزشی و ویدیوهای کلاس درس
ترم سه: درس دوم و سوم شامل ۱۶ واحد آموزشی و ویدیوهای کلاس درس
ترم چهار: درس چهارم و پنجم شامل ۱۶ واحد آموزشی و ویدیوهای کلاس درس
ترم پنج: درس ششم و هفتم شامل ۱۶ واحد آموزشی و ویدیوهای کلاس درس 
ترم شش: درس هشتم و نهم شامل ۱۶ واحد آموزشی و ویدیوهای کلاس درس 

پیش نیاز های شرکت در دوره آموزش زبان انگلیسی

تنها پیشنیاز شرکت در ترم 2 زبان انگلیسی، قبولی در ترم 1 این دوره می باشد.

موارد کمک آموزشی دوره آموزش زبان انگلیسی

طبیعتا دوره آموزش زبان مانند سایر دوره های آموزش زبان نیاز به منابع و اقلام کمک آموزشی دارد. در حال حاضر این موارد مثل کتاب اصلی آماده شده است که می توان از فروشگاه طلوع حق تهیه کرد.

روش ارائه این دوره به چه صورت است ؟!

دوره های آکادمی زبان طلوع تماما مبتنی بر جدیدترین استانداردهای جهانی آموزشی و تجربه آموزشی 10 ساله موسسه طلوع تهیه شده است. این دوره ها در استودیوی آموزشی با بهترین کیفیت صدا و تصویر ضبط شده و امکان مشاهده بارها و بارهای هر قسمت به راحتی وجود دارد. به همراه نمونه‌ی ضبط شده کلاس که برای شبیه سازی هرچه بهتر کلاس درس برای زبان پژوهان عزیز قرار داده شده است.

ویژگی های شاخص این دوره:

سبک آموزشی نوین: تدریس اساتید با شیوه نامه آموزشی موسسه طلوع مبتنی بر استانداردهای آموزش جهانی است و با نظارت کارشناس و کارگردان آموزشی می باشد.

آزمون: هر دوره شامل چند آزمون است، با آزمون های درسی، شما امکان محک زدن آموزش های خود را پیدا میکنید. این آزمون ها به صورت آنی پس از ارائه نمره داده میشود و امکان تکرار آزمون نیز وجود دارد.

تمرین: در قسمت های مختلف دوره، تمرین هایی گذاشته شده است که توسط استاد طراحی شده است. پس از ارسال تمرین توسط دانشجو، استاد دوره تمرین را بررسی و نظر و راهنمایی های خود را برای دانشجو ارسال مینماید یعنی در طول دوره چند بار امکان استفاده از نظر استاد به صورت شخصی برای خود را خواهید داشت.

گواهینامه: پس از طی کامل همه قسمت های دوره، گذراندن آزمون ها و ارسال تمارین، شما مجوز ورود به ترم جدید را میگیرید.

جلسه برخط: پس از اتمام دوره دانشجویان میتوانند درخواست شرکت در جلسه برخط با استاد دوره را توسط سایت ارسال کنند. پس از به حدنصاب رسیدن دانشجویان درخواست دهنده جلسه ای آنلاین با حضور استاد برگزار میگردد.

توجه 1: با توجه به متد استریمینگ آموزشی در آکادمی زبان طلوع، و نیاز به شرکت در مراحل طراحی شده مانند تمارین و آزمون ها، نمایش محتوای دوره تنها از طریق مراجعه با پروفایل خود به سایت مقدور است و نیازی به دانلود ویدئوها نمیباشد و این امکان نیز وجود ندارد. محتوای آموزشی برای همیشه در دسترس شماست و میتوانید بارها و بارها آن را مشاهده نمایید و حتی از به روزرسانی های احتمالی آن بهره مند گردید.

توجه 2: آکادمی زبان طلوع حق موظف است از تاریخ ثبت نام هنرجو به مدت سه ماه خدماتی مانند پاسخ به سوالات ذیل ویدئوها، حل تمارین دوره ای، جلسه ی آنلاین انتهایی و … را برای وی محیا نموده و به طور کامل فرآیند مقرر برای تکمیل آموزش هنرجو را پشتیبانی کند، بعد از گذشت این مدت زمان آکادمی زبان طلوع تعهدی نسبت به انجام خدمات یاد شده ندارد. هنرجویانی که در این زمان موفق به تکمیل دوره به هر علتی نشوند می توانند با خرید مجدد دوره از امکانات پشتیبانی بهره مند شوند.(خرید دوم شامل تخفیف خواهد بود)

در انتها بار دیگر مراحل انجام یک دوره را با هم مرور میکنیم:

مرحله اول: ثبت نام
مرحله دوم: شروع سیر آموزشی با دیدن ویدئوها و ارسال تمارین
مرحله سوم: ارسال تمارین در پایان هر واحد
مرحله چهارم: تکمیل تمامی ویدئوها و تمارین
مرحله پنجم: شرکت در جلسه انلاین رفع اشکال (این قسمت پس از تکمیل مرحله چهارم برای زبان آموز ایجاد خواهد شد)
مرحله ششم: شرکت و قبولی در آزمون پایانی
پس از تکمیل تمامی مراحل شش گانه فوق الذکر زبان آموز مجاز به شرکت در ترم بعد خواهد بود.

پیش نمایش دوره

کلاس های دوره آموزش زبان انگلیسی – ترم دو

جلسات دوره آموزش زبان انگلیسی ترم دو - درس چهارم

۱
صرف فعل توانستن (Can)
۱۱:۵۱ دقیقه

در این جلسه فعل توانستن رو صرف خواهیم کرد و نحوه قرار گیری آن در جمله را بررسی می‌کنیم.

۲
کلاس مجازی: مرور مبحث فعل can و حل تمرین
۶:۵۲ دقیقه

در این جلسه ابتدا مبحث فعل can را مرور می‌کنیم، سپس با حل چندین مثال به تمرین آن خواهیم پرداخت.

۳
تمرین اول
۳ تمرین

اکنون با توجه به مطالب آموخته شده با مراجعه به کتاب باید به حل تمارین مربوط به مبحث "فعل can" بپردازید و در کنار آن می‌بایست تمارین صوتی را نیز انجام داده و آنها را در پایان این فصل ارسال کنید.

۴
وجود داشتن (There is / There are)
۹:۰۱ دقیقه

در این بخش با عبارت There is , There are به معنای وجود داشتن آشنا می‌شویم و در ادامه جملات مثبت، منفی و سوالی‌ای که می‌توان با آنها ساخت را بررسی می‌کنیم.

۵
تمرین دوم
۱ تمرین

اکنون با توجه به مطالب آموخته شده با مراجعه به کتاب باید به حل تمرین مربوط به مبحث "وجود داشتن There is/There are" بپردازید و آنها را در پایان این فصل ارسال کنید.

۶
توصیف تصویر (Picture Description)

در این جلسه به سراغ یکی از مباحث حوزه speaking (مهارت های گفتاری) می‌رویم و در آن یاد می‌گیریم که چگونه یک تصویر را در یک دقیقه توصیف کنیم.

۷
کلاس مجازی: مرور مبحث توصیف تصویر و حل تمرین
۱۲:۵۳ دقیقه

در این قسمت مراحلی که باید برای توصیف یک تصویر طی کنیم را مرور می‌کنیم و در ادامه چند مثال از آن می‌بینیم.

۸
تمرین سوم
۱ تمرین

اکنون با توجه به مطالب آموخته شده با مراجعه به کتاب باید به حل تمرین صوتی مربوط به مبحث "توصیف تصویر" بپردازید و آن را در پایان این فصل ارسال کنید.

۹
ارسال تمارین درس چهارم آموزش زبان انگلیسی
۱۰
آزمونک 1
۵ سوال

جلسات دوره آموزش زبان انگلیسی ترم دو - درس پنجم

۱
صرف کامل گرامر حال ساده (Present Simple)
۲۶:۲۶ دقیقه

در این آموزش با ساختار حال ساده در زبان انگلیسی به طول کامل آشنا می‌شویم و در ادامه عبارت‌هایی در مورد کارهای خانه خواهیم آموخت.

۲
کلاس مجازی: مرور مبحث حال ساده و حل تمرین
۱۱:۳۲ دقیقه

در این قسمت به مرور مباحث مربوط به گرامر زمان حال ساده در زبان انگلیسی می‌پردازیم و در ادامه با حل مثال آن را تمرین می‌کنیم.

۳
تمرین چهارم
۲ تمرین

اکنون با توجه به مطالب آموخته شده با مراجعه به کتاب باید به حل تمارین مربوط به مبحث "زمان حال ساده" بپردازید و در کنار آن می‌بایست تمارین صوتی را نیز انجام داده و آنها را در پایان این فصل ارسال کنید.

۴
حروف تعیین (Articles)
۴:۵۱ دقیقه

در این بخش با حروف تعیین a / an / the آشنا می‌شویم و تفاوت کاربردهای آن ها را یاد می‌گیریم.

۵
تمرین پنجم
۲ تمرین

اکنون با توجه به مطالب آموخته شده با مراجعه به کتاب باید به حل تمارین مربوط به مبحث "حروف تعیین" بپردازید و آنها را در پایان این فصل ارسال کنید.

۶
کلاس مجازی: مرور مبحث Articles: a/an/some/the و حل تمرین
۷:۳۹ دقیقه

در این جلسه به مرور مطالب جلسه قبل پرداخته و با حرف تعیین some نیز آشنا می‌شویم و در ادامه آنها را حل مثال هایی تمرین می‌کنیم.

۷
قوانین جمع بستن (Pluralization Rules)

در این جلسه با قوانین هفتگانه جمع بستن اسامی در زبان انگلیسی آشنا شده و مثال‌هایی از آن را می‌بینیم.

۸
تمرین ششم
۳ تمرین

اکنون با توجه به مطالب آموخته شده با مراجعه به کتاب باید به حل تمارین مربوط به مبحث "جمع بستن" بپردازید و آنها را در پایان این فصل ارسال کنید.

۹
ارسال تمارین درس پنجم آموزش زبان انگلیسی

جلسات دوره آموزش زبان انگلیسی ترم دو - درس ششم

۱
کلاس مجازی: حل تمرین مبحث جمع بستن
۲:۵۸ دقیقه

در این بخش به حل تمرین مبحث جمع بستن می‌پردازیم.

۲
استراتژی‌های مربوط به مهارت شنیدن و تفاوت تلفظ ها (Listening Strategies)
۳:۳۸ دقیقه

در این بخش چند نکته در مورد مهارت شنیدن در زبان انگلیسی یاد می‌گیریم و برای حل تمارین listening آماده می‌شویم.

۳
تمرین هفتم
۳ تمرین

اکنون با توجه به مطالب آموخته شده با مراجعه به کتاب باید به حل تمارین مربوط به مبحث "استراتژی های Listening" بپردازید و آنها را در پایان این فصل ارسال کنید.

۴
نمایه شخصی (Personal Profile)
۴:۴۰ دقیقه

در این آموزش یاد می‌گیریم که چگونه خودمان را در چند پاراگراف به زبان انگلیسی معرفی کنیم یعنی چگونگی صحبت در مورد علایق، خانواده، اهداف و تحصیلات خودمان با دیگران را آموزش می‌بینیم.

۵
تمرین هشتم
۱ تمرین

اکنون با توجه به مطالب آموخته شده با مراجعه به کتاب باید به حل تمرین مربوط به مبحث "Personal Profile" بپردازید و آنها را در پایان این فصل ارسال کنید.

۶
استراتژی‌های مربوط به مهارت خواندن (Reading Strategies: Gapped Text)
۶:۳۴ دقیقه

در این جلسه به سراغ یکی از مباحث حوزه reading (مهارت های خواندن) می‌رویم و در آن یاد می‌گیریم که چگونه در متن‌های بلند جاهای خالی را پر کنیم.

۷
تمرین نهم
۱ تمرین

اکنون با توجه به مطالب آموخته شده با مراجعه به کتاب باید به حل تمرین مربوط به مبحث "Gapped Text" بپردازید و آن را در پایان این فصل ارسال کنید.

۸
ارسال تمارین درس ششم آموزش زبان انگلیسی
۹
آزمونک 2
۵ سوال

برنامه‌های تکمیلی ترم 2 آموزش زبان انگلیسی

۱
آزمون پایانی انگلیسی

امکان ثبت نظر تنها برای دانشجویان دوره میباشد.
ثبت نام
طول دوره: ۲۰+ ساعت
زمان مورد نیاز برای گذراندن سیر آموزش
جلسات کلاس: ۲۴
سطح: مبتدی
گواهینامه پایانی: دارد
+ لیست علاقه
استاد مرتضی احمدی
مدرک کارشناسی مهندسی سخت افزار دانشگاه شاهد / برگزاری دوره های متعدد TTC (تربیت مدرس) / تاسیس و مدیریت شعب مختلف آموزشگاه زبان به مدت 10 سال / طراحی و برگزاری دوره های مختلف زبان انگلیسی به شیوه های مختلف به مدت 14 سال

دوره های مرتبط آموزش زبان انگلیسی – ترم دو

آموزش زبان انگلیسی – ترم دو
قیمت:
۸۰۰,۰۰۰تومان